Rímhányó Romhányi  

Bejegyezte: Bogriella



Romhányi József - Sírfeliratok
Zebra:
Egy tévedés áldozata vagyok.
Az elefánt átkelt rajtam gyalog.


Seregély:
Elhunytam, mert az idén
sörét nőtt a venyigén.
Szüretkor a puskák
rám szórták a mustját.


Hangya:
Kinek járandója csak egy apró morzsa,
ne kapjon fel veknit, mert ez lesz a sorsa.


Nerc:
Hogy lenyúztak, ó, én árva,
elvittek az operába!
Lógott ott még hód, nyest, menyét.
O, hogy utálom a zenét!


Gödény:
Ha volna sírkövem, megtudnád belőle,
azért nincs, mert azt is elittam előre.


Egy sáska a hadból:
Vajon én nyugszom itt, vagy egy másik sáska?
...Várnom kell az esti névsorolvasásra.


Vakondok:
Feltemettek. Az se tudom, kicsodák.
Most felülről szagolom az ibolyát.


Cerkóf:
Azt hittem, hogy a kókusz még éretlen.
Tévedtem.


Hülye tyúk:
Csábos voltam csitri jérce koromtól.
Az érckakas rám ugrott a toronyból.


Galamb:
Dörgedelmes intelmemből tanulj, hogyha tudsz:
Az ágyúcső égnek mered, mégsem galambdúc.


Lajhár:
Lustább voltam én, mint mások.
Pihengettem. De ez már sok!

This entry was posted on 18:30 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés