Szép történetek  

Bejegyezte: Bogriella



Levél Istentől
Figyeltelek,ahogy ma reggel felkeltél és reméltem,hogy beszélni fogsz
hozzám. Még ha csak néhány szóban is,de megkérdeznéd a véleményemet,vagy
megköszönnéd azt a jót,ami tegnap történt veled. De észrevettem,nagyon
lekötött,hogy kitaláld,mit vegyél fel.
Amikor kapkodva készülődtél,tudtam,hogy lenne néhány perced köszönni,de túl
elfoglalt voltál.
Egyszer egy ideig várnod kellett,15 percig tétlenül üldögéltél. Aztán
láttam,amint felpattantál,azt hittem,beszélni akarsz velem,de te e helyett a
telefonhoz rohantál és felhívtad egy barátodat,hogy megtárgyaljátok a
legújabb pletykákat.
Egész nap türelmesen néztelek. Végső soron azt hiszem,több dolgod volt
annál,mintsem hogy szakítani tudtál volna rám egy kis időt.
Észrevettem,hogy ebéd előtt körülnéztél. Talán kínosnak érezted,hogy hozzám
szólj,ezért nem hajtottad le a fejed. Mikor három vagy négy asztallal odébb
néztél,láttad,amint néhány barátod röviden beszélt hozzám,mielőtt enni
kezdett. Te nem tetted. Rendben.
Nem tudom szereted-e a tv-t vagy sem,de bármi megy benne,Te csak ülsz és
gondolatok nélkül nézed a műsort. Ismét türelmesen vártam,míg tvzés közben
megvacsoráztál,de most sem szóltál hozzám. Lefekvéskor túlságosan fáradtnak
látszottál. Jó éjt kívántál a családodnak,majd bezuhantál az ágyba és
pillanatok alatt elaludtál. Ez érthető,mert talán fel sem tudod fogni,hogy én
mindig ott vagyok melletted.
Türelmesebb vagyok,mint gondolnád. Még meg akarlak tanítani arra is,hogy légy
türelmes másokkal. Nagyon szeretlek téged és minden nap várok egy
fejbólintásra,egy imára vagy a szíved hálatelt gondolatára. Nagyon nehéz
egyoldalúan beszélgetni.
Nos,Te ismét felkelsz és én újra várni fogok rád a szeretetemmel. Remélem ma
szánsz rám egy kevés időt. Legyen szép napod!

Barátod:Isten

This entry was posted on 15:11 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés