Szép történetek  

Bejegyezte: Bogriella



Fizetség
"A kisfiúnk kiment a konyhába, ahol édesanyja épp vacsorát főzött, és
átnyújtott neki egy teleírt papírlapot.
Feleségem megtörölgette a kezét a kötényében, kezébe vette a papírt, és a
következőket olvasta.

Fűnyírás 5 dollár.
A szobám kitakarítása ezen a héten 1 dollár.
Bevásárlás anya helyett 0,5 dollár.
Vigyázás az öcsémre, amíg anya bevásárolt 0,25 dollár.
Szemétkihordás 1 dollár.
Jeles félévi bizonyítvány 5 dollár.
Szemétszedés és gereblyézés a kertben 2 dollár.
Összes tartozás: 14 dollár.
Az anya lenézett gyermekére, aki várakozás teljesen állt előtte, egy
kicsit kutatott emlékezetében, majd tollat ragadott, megfordította a
papírlapot, és ezt írta a hátoldalára:

Kilenc hónapig méhemben hordoztalak - ingyen.
Éjszakákon át virrasztottam melletted, ápoltalak, és imádkoztam érted -ingyen.
Melletted álltam a megpróbáltatások idején és nem egyszer megríkattál -ingyen.
Mindent egybevetve, ingyen és bérmentve szeretlek.
Álmatlanul hánykolódtam, szorongtam, hogy mi vár még rád - ingyen.
Játékokat, ennivalót, ruhát kapsz, sőt még az orrodat is megtörölöm -ingyen.
Ha mindezt összeadjuk, a szeretetem teljes költsége 0 dollár.
Nos, amikor a gyerek elolvasta, amit az anyja írt, hatalmas könnycsepp
gördült le az arcán, egyenesen a szemébe nézett, és úgy szólt:
- Nagyon szeretlek, anyukám!
Aztán fogta a tollat, és jókora betűkkel számlája alá írta: "Fizetve". 

This entry was posted on 21:34 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés