Napi meditáció (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)  

Bejegyezte: Bogriella



Március 16.
Pozitív energia

Könnyű körülnézni és észrevenni a rosszat.
Ahhoz azonban gyakorlat kell, hogy észrevegyük a jót.
Sokunk élt évekig negatívumokkal körülbástyázva. Komoly jártasságot szereztünk abban, hogy nevén nevezzük mások bajait, meg a saját életünkben, munkánkban, mindennapjainkban, kapcsolatainkban, önmagunkban, viselkedésünkben, gyógyulásunkban jelentkező problémákat.
Realisták akarunk lenni, célunk az, hogy azonosítsuk és elfogadjuk a valóságot. De negatív cselekedeteink esetében sokszor nem ez a szándékunk. A negatív hozzáállás célja általában az eltörlés.
A negatív gondolkodás fölerősíti a problémát. Kimozdít a harmóniából. A negatív energia szabotál és pusztít. Aktív önálló életet él.
Ugyanígy működik a pozitív energia. Minden áldott nap megkérdezhetjük, mi a jó kapcsolatainkban, mi a helyes másokkal szemben, a saját életünkben, munkánkban, mindennapjainkban, viselkedésünkben és gyógyulásunkban.
A pozitív energia gyógyít, szeretetet közvetít és átalakít.
Válaszd a pozitív energiát!
Istenem, segíts, hogy megszabadulhassak a negatív hozzáállástól! Alakítsd át hitemet és gondolkodásomat, változtasd negatívról pozitívra! Add, hogy harmóniában legyek azzal, ami jó! 

Ma csoda történt velem! Nem az első a 12 Lépéses Programban eltöltött életemben.
A lányom anyagilag nagy bajba került, veszélyben forgott az albérlete, önhibáján kívül.
Segítséget kért tőlem és én úgy döntöttem segítek neki. Odaadtam az összes megtakarított pénzemet, holott tudtam, pontosan ez az az összeg, ami engem is kisegítene a bajból és azt is tudtam, hogy egy új mosógépre gyűjtök és csak akkor nyúlok ehhez a pénzhez, ha minden kötél szakad. Úgy éreztem, Ő nagyobb bajban van nálam. Ma mesélte, lerendezte az albérletét, megnyugodott. Bevallom, ahhoz, hogy kilábaljak a bajból, az ÉN számításaim szerint még két hétnek kellene eltelnie, gondoltam ezt egészen négy óráig, amíg a gyerekeim apja haza nem jött és le nem tette elém az előleget, amit ma kapott visszamenőleg, két heti munkáért. Egyikőnk sem számított rá, ugyanis azt mondta a munkaadója, majd jövő hónap elején fog fizetni. Tátva maradt a szám, amikor megláttam a sok pénzt, azonnal elővettem a sürgős feladni valókat, összeszámoltam, és - most kapaszkodjatok meg! - pontosan annyi pénzt tudok feladni, amennyit a lányomnak adtam és még marad is egy kevés a megélhetésre. Olyan hálás vagyok és úgy megkönnyebbültem, két okból is, hogy segíthettem a gyerekemnek és rajtam is segített a jó Isten. Amit adtam, még az nap vissza is kaptam! Hát nem csoda ez?! De igen, az!
Erről szól a mai meditáció, a hitről, a bizalomról, a segítésről, a pozitív hozzáállásról.
Sokat gondolkodtam azon, hogy a társfüggésem akarja e megmenteni a lányomat, vagy a tiszta segítői szándék vezet. Nem tudtam teljes bizonyossággal eldönteni, ma viszont választ kaptam rá.
Jó szívvel adtam, mégis nehéz volt a lelkem. Hogy mitől? Léptem egy kis Negyedik Lépést és megnéztem az irigységet, az önzést magamban, de egyiket sem találtam. Ma, amikor megláttam a pénzt, azonnal megkönnyebbültem és rájöttem, azért volt annyira nehéz a lelkem, mert már egyre jobban fojtogatott az adósság, tehát, nincsen kapcsolatban a lányomnak tett segítségemmel. Most fordult ilyen elő velem először, mivel nincsen gyakorlatom benne, szükséges volt lépésről, lépésre végig vezetnem magamban az ezzel kapcsolatos érzéseimet és megnyugodva jelenthetem ki, a gyógyulás útján járok és jó ember vagyok. 

This entry was posted on 18:37 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés