Napi meditáció (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció)  

Bejegyezte: Bogriella



Június 21.
A jó érzések.

Engedd meg magadnak, hogy jó érzéseid is legyenek!
Igaz, hogy a jó érzések ugyanúgy elterelhetik figyelmedet, mint a nehezebb, fájdalmas érzések. Igaz, hogy a jó érzések idegessé tehetik azt, akinek szokatlanok. De vágj bele, és érezd őket!
Érezd és fogadd el az örömöt! A szeretetet. A melegséget. Az izgalmat. Az elégedettséget. Az emelkedettséget. A gyengédséget. A vigaszt.
Engedd, érezned a győzelmet! Engedd érezned, hogy törődnek veled! Engedd érezned, hogy tisztelnek, fontosnak, különlegesnek tartanak!
Ezek csak érzések, de kellemes érzések. Tele vannak pozitív, felemelő energiával, és megérdemeljük őket, ha találkozunk velük. Nem nyomjuk el őket. Nem kell lebeszélni magunkat róluk egy pillanatig sem. Ha érezzük őket, abban a pillanatban a mieink. Legyenek a tieid. Ha jól esik, élvezd!
Istenem, segíts, hogy megnyíljak az öröm és a jó érzések előtt.

A mai napon nagyon jól elvoltam, egészen addig, míg azon nem kaptam magam, hogy nem tudok csak úgy békében ellenni sokáig magamban, egy idő után bekúsztak az agyamba, azok a bizonyos lehúzós gondolatok, úgy mint, túl sokat akarás, elégedetlenkedés. Aztán, amikor ezeket felismertem, gyorsan elhessegettem, nem engedtem, hogy komolyabb bűntudattá, esetleg szégyenné nőjék ki magukat. És visszatért a béke a megelégedettséggel.
Legelőször akkor tudtam megnyílni a szeretet előtt, amikor a Társaimból megéreztem az elfogadásukat, szeretetüket felém. Ezután már könnyebben működött az önszeretetem és saját magam elfogadása is. Nem azt mondom, hogy csettintésre, csak azt, hogy a másoktól elfogadott szeretet és megértés hatására rájöttem, szerethető vagyok és elfogadható. Ez örömmel és megkönnyebbüléssel töltött el és azzal a bizonyossággal, nem hitvány, akarat gyenge ember vagyok, egyszerűen csak beteg, olyan ember, aki nem tehet a betegségéről és ezzel nem vagyok egyedül. A közös megosztások, vigasztalások, együttérzések kicsit oldották a saját betegségem bűntudatát és szégyenét. 

This entry was posted on 17:23 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés