Napi meditáció (Melody Beattie - 365 nap, 365 meditáció  

Bejegyezte: Bogriella


Február 23.
Erő

Nem kell mindig erősnek lennünk ahhoz, hogy erősek legyünk. Néha erőnket épp az fejezi ki, hogy sebezhetők vagyunk. Máskor pedig apró darabokra kell hullanunk, hogy aztán új egységbe rendeződhessünk.

Mindenkinek vannak olyan napjai, amikor egyszerűen nem bír el többet, nem tud megszabadulni kételyeitől, képtelen erősnek mutatkozni.

Vannak napok, amikor nem tudunk felelősségünkre összpontosítani. Sőt fel se akarunk kelni az ágyból. Néha könnyekre fakadunk mások jelenlétében. És nem rejtjük véka alá, hogy fáradtak, idegesek, dühösek vagyunk.

Sebaj! Ezek a napok ilyenek.

Önmagunk megóvásához hozzátartozik, hogy megengedjük magunknak darabokra hullani, ha éppen erre van szükségünk. Nem muszáj életünk minden percében az erőnket fitogtatni. Már bizonyítottuk, hogy erősek vagyunk. Akkor is azok vagyunk, ha van bennünk bátorság ahhoz, hogy néha megijedjünk, és gyengének mutatkozzunk.

 Istenem, segíts, hogy tudjam: megengedhetem magamnak, hogy ember legyek. Segíts, hogy ne érezzem bűnösnek, és ne büntessem magam, ha arra van szükségem, hogy apró darabokra hulljak.

Régebben, azt hittem, nekem MINDIG erősnek KELL lennem.
 A gyenge embereket lenéztem. Akkoriban fogalmam sem volt arról, mit is rejt magában az ERŐ és a GYENGESÉG. A 12 Lépéses Programban megtanultam, ha vállalom és kimondom a gyengeségeimet, új erőre kapok. Nem titkoltam többé. A félelmet volt a legnehezebb kimondanom, azt, hogy én itt és most félek, és féltem tegnap is és az első 32 életévemet a félelem és az ego töltötte ki. A Program megtanított az alázatra. Alázattal vagyok magam felé és szeretettel, elfogadással, ha vállalom gyengeségeimet, félelmeimet, hibáimat. Senki se tökéletes, én sem vagyok az. Igen, vannak napok, amikor összeomlok, amikor annyira elhatalmasodik rajtam a félelem, emberektől, helyzetektől, eseményektől, hogy alig bírom vonszolni magam. Megkönnyítem azzal, hogy nem állok ellen, jó, most félek, hát akkor félek és azonnal eltűnik a félelem, mert a szembesítést nem tűri.

Mottóm: Gyengeségem az erősségem.

This entry was posted on 18:42 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés