Nigel Potts  

Bejegyezte: Bogriella



Nigel Potts - Én vagyok (nem csak gyerekeknek)
Én vagyok az, aki melletted ül az iskolában.
Én vagyok az, aki egy kicsit dagi.
Én vagyok az, akit azért gúnyolnak, mert kicsi.
Én vagyok az, akit folyton piszkálnak, mert bolondul a számítógépekért.
Én vagyok az, aki egy kicsit tájszólással beszél.
Én vagyok az, aki a tornaórán ügyetlenkedik.
Én vagyok az, akit mindenért hibáztatnak.
Én vagyok az, aki hazafelé fél a buszon.
Én vagyok az, aki amikor siet, megbotlik.
De az is én vagyok, akinek van elég bátorsága,
hogy felkeljen, és másnap újra végigcsinálja az egészet.

This entry was posted on 19:09 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés