Szép történetek  

Bejegyezte: Bogriella



Hálás vagyok
- A kedvesemért, aki panaszkodik a vacsorára, mert így az
estét velem tölti, és nem valaki mással...
- Az adókért, amelyeket ki kell fizessek, mert azt jelenti, hogy alkalmazott vagyok/van >munkahelyem...
- A takarításért egy buli után, mert azt jelenti, hogy barátaimmal tölthettem egy estét...
- A ruhákért, amelyek egy kicsit szűkek, mert van elég ennivalóm...
- Az árnyékomért, mert kint lehetek a napfényben...
- Hogy nyírhatom a füvet, pucolhatom az ablakot, javíthatom a
csatornát, mert azt jelenti, hogy van házam...
- A parkoló helyért a parkoló legmesszibb pontján, mert ez azt
jelenti, hogy tudok járni és még autóm is van...
- A nagy fűtés számláért, mert ez azt jelenti, hogy melegben
voltam...
- Hogy a templomban mögöttem ülő hölgy hamisan énekel, mert
azt jelenti, hogy hallok....
- A mosni- meg vasalni valóért, mert azt jelenti, hogy van ruhám...
- Az esti fáradtságért és izomlázért, mert azt jelenti, hogy tudtam keményen dolgozni...
- Hogy meghallom hajnalban az óra csengetését, mert azt jelenti, hogy élek...

This entry was posted on 18:11 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés