Tejfölös keksz csoda  

Bejegyezte: Bogriella

Tejfölös keksz csoda
Elkészítés:
Elkeverjük a tejfölt a porcukorral és a vaníliaaromával.
Lereszeljük a csokoládét és belekeverjük a tejfölös masszába.
Egy laposabb tepsibe rétegezzük a hozzávalókat. Először jön egy sor keksz majd rá a tejfölös massza és ezt így, egymás után ismételve. Az a lényeg, hogy a legtetején a massza legyen.
Aztán a legvégén megszórjuk kakaóporral (instant legyen).
Betesszük a hűtőbe egy éjszakára, amíg meg nem szilárdul.


A fiam ballagására készítettem el ezt a süteményt, viszont a nagy nap előtti héten csináltam egy próbaevés belőle. Nem tudtam összeegyeztetni magamban a tejföl savanykás ízét a csoki és a keksz édességével, el nem tudtam képzelni hogy harmonizálhatnak.
Jól tettem, így legalább egy héten belül kétszer is ehettünk ebből a finomságból, amit ma már én is lecsodázok.
 Bátran ajánlom Kedves lányok, asszonyok és férfiak és nem csak a finom íze miatt. Nagyon gyorsan elkészíthető, nem kell sütni és nem utolsó sorban olcsó is. Viszont türelem az kell hozzá, ugyanis az első adagnál öt órát tudott várni a család, aztán felszeleteltem. Még kissé roppanós volt az alsó keksz sor, ezért tapasztalatból mondhatom, hat óra után fogyasztható, addigra felpuhul a keksz a tejföltől. A fiam ballagásának napja előtt elkészítettem és mégis akkor az igazi, ha egy éjszakát áll a hűtőszekrényben.

This entry was posted on 21:05 and is filed under . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Feliratkozás: Megjegyzések küldése (Atom) .

0 megjegyzés